Kadostudio2



Garantie en klachten

Garantie

Wij geven veel om de kwaliteit van de producten van Kadostudio2 en doen uiteraard ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling tijdens het transport of bezorgen kapot gaat of beschadigt, of dat het product om een andere reden niet in de juiste conditie bij jou wordt bezorgd. Neem in dat geval contact met ons op door een mailtje te sturen naar info@kadostudio2.nl met daarbij duidelijke foto’s. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om te zorgen voor een passende oplossing!

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kadostudio2.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.